שי השיג את כל המטרות. כל המטרות _. (5)

שי השיג את כל המטרות. כל המטרות _. (5)

כותרת:

פתרון תשחץ: כל המטרות הושגו

פתיח:

במשחקי מילים, פתרון הגדרות תשחצים יכול להיות אתגר מהנה ומתגמל. לאחרונה, נתקלתי בהגדרה מאתגרת: "שי השיג את כל המטרות. כל המטרות _." (5).

זו הגדרה מעניינת שמזמינה אותנו לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא את המילה הנכונה שממלאת את החסר ומשלימה את המשפט. מילה זו צריכה להיות שם עצם בן חמש אותיות שיכול לשמש יחד עם "כל המטרות" לתיאור הישג מוצלח.

אז, מהי המילה החסרה? מהי המילה שנראה שהיא מתאימה להקשר ומשלימה את המשפט בצורה הגיונית?

כדי לפתור הגדרה זו, בואו ננתח אותה ונפרק אותה למרכיביה. הגדרה זו מורכבת משלושה רמזים:

שי:

שם פרטי, בדרך כלל גברי.

השגת כל המטרות:

תיאור של הישג משמעותי.

שם עצם בן 5 אותיות:

מילה חסרה המתחילה באות S.

בהתבסס על הרמזים הללו, אנו יכולים להסיק שהתשובה הסבירה היא שם עצם בן 5 אותיות שמבטא הצלחה, השג או ניצחון. מילה זו צריכה להיות רלוונטית להקשר של הגדרת התשחץ ולמלא את החסר באופן הגיוני.

על ידי הפעלת היגיון ודמיון, אנו יכולים לרשום רשימה של מילים פוטנציאליות שמתאימות להגדרה זו. מילים אלו כוללות "הצלח", "ניצחון", "שיא" ו"מטרה". לאחר ניתוח וביקורת של כל אפשרות, נוכל להגיע לתשובה נכונה הממלאת את החסר ומשלימה את הגדרת התשחץ.

הפתרון לתשחץ זה עומד לחשוף את המילה הנכונה שנמצאת בתוך התיבה הריקה. מילה זו תספק לנו את התובנה המלאה ותשלים את המשפט כראוי. הישארו מעודכנים כדי לגלות את התשובה ולראות כיצד כל החלקים מתאחדים כדי ליצור פתרון תשחץ משביע רצון.

אפשרויות: הושגו.

ביטויים דומים: שי השיג את כל המטרות. כל המטרות _. (5) תשבץ, מה זה שי השיג את כל המטרות. כל המטרות _. (5) בתשחץ, מה הפירוש של שי השיג את כל המטרות. כל המטרות _. (5) בתשחץ.