שם את ישראל 'על המפה' (5,2)

שם את ישראל 'על המפה' (5,2)
הפתרון המפתיע: "שם את ישראל 'על המפה'" (5,2)

היי שם, חובבי תשחצים!

ישנם רמזים בתשחצים שגורמים לנו להרים גבה, לשרוט את הראש ולשפשף את העיניים, ופשוט אין לנו מושג איך לפענח אותם. רמזים כמו "שם את ישראל 'על המפה'" (5,2), שגורמים לנו להרגיש כאילו אנחנו מתמודדים עם חידה מהמאה הקודמת, שרק מומחים לפתרון תשחצים יכולים לפענח.

אז מה בכלל אומר הרמז הזה? מה זה אומר "לשים את ישראל על המפה"? האם מדובר על פעולה גיאוגרפית? האם יש כאן משחק מילים? או אולי מדובר באירוע היסטורי?

אנחנו מבינים את התסכול, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לפתור את החידה.

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להבין את המבנה של הרמז. "שם את ישראל 'על המפה'" (5,2) אומר לנו שיש לחפש מילה בת 5 אותיות, ואחריה מילה בת 2 אותיות, שתיכנס יחדיו ובאופן מושלם לתוך ההגדרה.

עכשיו, בואו נבחן את ההגדרה עצמה: "שם את ישראל 'על המפה' ".

מה זה אומר? להיות "על המפה" יכול להיות ביטוי שפירושו להפוך למפורסם, להשיג הצלחה ולהיות מוכר לאנשים רבים. ייתכן שהביטוי מתייחס לאדם ספציפי, או לישות פוליטית כלשהי.

אבל ייתכן שיש כאן משחק מילים. יכול להיות שהרמז מתייחס למיקום גיאוגרפי ממשי, כזה שממוקם על מפה, והמילה "ישראל" מתייחסת למדינה.

אל תתנו לזה להטעות אתכם!

הפתרון הוא פשוט יותר ממה שאתם חושבים. במקום להתעמק בהגדרה ולנסות להבין את המשמעות המדויקת שלה, פשוט תנסו לחשוב על מילים הקשורות לישראל, ולמילים שמתארות פעולה של "שמים על המפה".

אז קדימה, לכו על זה! אנחנו בטוחים שתמצאו את הפתרון. אל תתייאשו אם אתם נתקלים בקשיים. הפתרון מחכה לכם ממש מעבר לפינה.

בואו נשמע את הפתרון שלכם בתגובות! אנחנו נותנים לכם רמז: הפתרון קשור לישראל, אבל לא בהכרח למדינה. אנחנו בטוחים שתמצאו אותו. בהצלחה!

אפשרויות: טלברודי.

נצפה לאחרונה ב: תשחץ יומי – התשחץ שלי בתאריך 19/09/2024