שמן הכניס מטבע גלילי (4)

שמן הכניס מטבע גלילי (4)

כותרת: פתרון לתשבץ: שמן הכניס מטבע גלילי (4)

פתיח:

בעולם התשבצים, מילים נפוצות לעיתים קרובות מקבלות הגדרות מבלבלות או מעורפלות, שנראה שאינן מתאימות למילים עצמן. דוגמה לכך היא ההגדרה "שמן הכניס מטבע גלילי". במבט ראשון, נראה שאין קשר הגיוני בין שני המושגים הללו. עם זאת, לאחר בחינה מעמיקה יותר, ניתן לפענח את ההגדרה ולגלות את התשובה הנכונה. מאמר זה ינחה אתכם בתהליך זה ויספק טכניקות לפתרון הגדרות תשחצים מורכבות מסוג זה.

1.

זיהוי מילות המפתח:

הצעד הראשון הוא לזהות את מילות המפתח בהגדרה. "שמן" ו"מטבע גלילי" הן מילות מפתח שישמשו אותנו לגיבוש הרמזים שלנו.

2.

חיפוש קשרים:

עלינו למצוא קשרים בין מילות המפתח. "שמן" יכול להתייחס לנוזל המשומן המשמש לבישול או למטרות אחרות, או אולי הוא מתייחס למערכת גוף כלשהי. "מטבע גלילי" מתייחס בדרך כלל למטבע בצורת גליל, אולי מטבע הנכנס למכונת חריצים או למשחק אחר.

3.

ניסיון לחבר את המושגים:

לאחר שזיהינו את הקשרים האפשריים, אנו יכולים לנסות לחבר את המושגים יחד. האם יש משהו שמשתמש גם בשמן וגם במטבעות גליליים? מטבעות גליליים לפעמים משמשו כסוג של מילוי למנורות שמן. כאשר המנורה מתרוקנת מהשמן שלה, משתמשים במטבע גלילי כדי למדוד את כמות השמן המתווספת.

4.

התאמת התשובה:

התובנה הזו מספקת לנו קשר הגיוני בין השמן למטבע הגלילי. עכשיו אנו יכולים לבדוק אם יש מילה בת ארבע אותיות שמתאימה לתיאור הזה. התשובה היא "

פנס

", מכשיר המצויד במיכל שמן שבו מוכנס מטבע גלילי כדי להוסיף שמן ככל הצורך.

אפשרויות: עינב.

ביטויים דומים: שמן הכניס מטבע גלילי (4) תשבץ, מה זה שמן הכניס מטבע גלילי (4) בתשחץ, מה הפירוש של שמן הכניס מטבע גלילי (4) בתשחץ.