שמענו שלצמד הקומי לא היו לוביסטים (6)

שמענו שלצמד הקומי לא היו לוביסטים (6)

צמד קומי ללא לוביסטים: סיפורו המרתק של פתרון תשחץ

добрый день, חובבי תשחצים!

הצטרפו אליי היום למסע מרתק לפתרון הגדרת תשחץ מאתגרת במיוחד:

הגדרה:

> שמענו שלצמד הקומי לא היו לוביסטים (6)

בהתחלה, הגדרה זו נראתה כמו אבן נגף מוחלטת. כיצד אפשר לשייך צמד קומי לאינטריגות של לוביסטים? זה נראה כמו שילוב בלתי סביר לחלוטין.

אבל אל תתייאשו, כי לפעמים הפתרונות הכי מבריקים מסתתרים במקומות הכי בלתי צפויים. בואו נעמיק ונבחן כל פרט של ההגדרה הזו.

המרכיב הראשון: צמד קומי

מילות המפתח כאן הן "צמד קומי". זה מרמז על שני אנשים שעובדים יחד כדי לבדר את הקהל. ייתכן שהם סטנדאפיסטים, שחקנים בסרטים או אפילו מנחים בתוכנית טלוויזיה.

המרכיב השני: לוביסטים

לוביסטים הם אנשים המנסים להשפיע על מדיניות ציבורית לטובת לקוחותיהם. הם בדרך כלל עובדים מאחורי הקלעים, תוך ניסיון להפעיל לחץ על נבחרי ציבור כדי שיתמכו באינטרסים של הלקוחות שלהם.

הקשר בין השניים

אז מה הקשר בין צמד קומי ללוביסטים? ההגדרה אומרת לנו ששמענו שהצמד הזה "לא היו להם לוביסטים". זה מרמז שהם לא השתמשו בטקטיקות אלו כדי לקדם את הקריירה שלהם.

ייתכן שזו הייתה בחירה מודעת שלהם להישאר עצמאיים ולסמוך על הכישרון שלהם בלבד. או אולי הם פשוט לא ראו את הצורך להשתמש בשירותיהם של לוביסטים.

פתרון אפשרי

בהתחשב במידע זה, פתרון הגיוני להגדרה זו הוא צמד קומי מפורסם שידוע בעצמאותו ובכישרונו הטבעי. הם צמד שלא מפחד לדבר את דעתו, שלא מסתמך על קשרים או הפעלת השפעה.

אם חשבתם על אותו צמד שאני חשבתי עליו, אתם בטח כבר יודעים את התשובה. אבל עבור מי שלא, אל דאגה. הפתרון ייחשף בהמשך הפוסט.

אפשרויות: שומאכר.

ביטויים דומים: שמענו שלצמד הקומי לא היו לוביסטים (6) תשבץ, מה זה שמענו שלצמד הקומי לא היו לוביסטים (6) בתשחץ, מה הפירוש של שמענו שלצמד הקומי לא היו לוביסטים (6) בתשחץ.