שקע קטן במרכז הבטן

שקע קטן במרכז הבטן
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שקע קטן במרכז הבטן.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טבור.

מידע רנדומלי על הביטוי "טבור":

מוך טבורי הוא הצטברות של סיבים רכים בטבור.

אנשים רבים מגלים בתחילת או בסוף היום גוש קטן של מוך בטבורם. הסיבות להצטברות זאת היו מקור לספקולציות שונות במשך שנים עד אשר ביצע דוקטור קארל קרוסזלניקי מאוניברסיטת סידני מחקר בנושא בשנת 2001. במהלך המחקר בוצע סקר מקיף ולאורך זמן על מנת לקבוע את מקורו של המוך, ממצאי המחקר המרכזיים היו כדלהלן:

על ממצאיו אלה הוענק לדוקטור קרוסזלניקי פרס איג נובל על מחקר בין-תחומי לשנת 2002.

ד"ר גאורג שטיינהאוזר מהאוניברסיטה הטכנולוגית של וינה העלה כי בגדים חדשים יוצרים יותר מוך מבגדים ישנים, וכי שיער בבטן הוא תנאי מרכזי להצטברות המוך בטבור. הוא גם מצא שסיבי הבד אספו לכלוך בעת שהותם בטבור, והסיק שייתכן שהמוך מסייע בניקויו.

במספר אתרי אינטרנט דווח שגרהאם בארקר מפרת' שבאוסטרליה המערבית, מחזיק בשיא גינס לאיסוף מוך טבורי. שיא זה לא דווח בספר השיאים של גינס עצמו. עוד דווח באותם אתרים שבארקר אסף את המוך כמעט מדי יום במשך 20 שנה החל מה-17 בינואר 1984. בממוצע הוא אסף 3.03 מיליגרם של מוך מדי יום. בניגוד למחקרו של דוקטור קרוסזלניקי, רוב המוך שאסף היה בגוון אדמדם[דרוש מקור] וזאת אף-על-פי שהוא לובש בגדים אדומים לעתים נדירות בלבד.[דרוש מקור]

טבור בויקיפדיה