שק של עור לאחזקת נוזלים

שק של עור לאחזקת נוזלים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שק של עור לאחזקת נוזלים.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נאד.

מידע רנדומלי על הביטוי "נאד":

אַבְרָהָם, במקור אברם, דמות מקראית, מכונה גם אברהם העברי ובמסורת היהודית אברהם אבינו הנתפש כמונותאיסט הראשון. ראשון משלושת האבות במקרא. לפי מסורת, אבי שבטי ישראל (שהיהודים הם צאצאיהם), ישמעאל (שלפי הקוראן הערבים העדנאנים הם צאצאיו), המדיינים, האדומים והעמלקים.

על פי המקרא, אברהם, שנולד בשם אברם, הוא בנו של תרח, מצאצאיו של שם בן נח. לפי חישוב השנים בתורה, הוא נולד אלף תתקמ"ח לבריאת העולם (1948 שנים אחרי בריאת העולם).

שם אמו של אברם אינו נזכר במקרא, אך על פי מדרש אגדה הוא אמתלאי בת כרנבו.

אברהם מוזכר לראשונה בספר בראשית בסיפור על תרח אביו שעוזב את אור כשדים יחד איתו ועם אשתו שרי (לימים שרה) ובן אחיו לוט, במטרה להגיע לארץ כנען, אך הם לא מגיעים אליה אלא משתקעים בחרן. לפי ספר בראשית, בעוד אביו של אברם חי, נגלה אליו אלוהים ומצווה עליו לעזוב את משפחתו וסביבתו, וללכת בגפו לארץ כנען (היא ארץ ישראל) בציווי המפורסם "לך לך מארצך וממולדתך ומבית אביך אל הארץ אשר אראך…" (בראשית יב א) כמו כן מובטח לאברם שייהפך שם לאביה של אומה גדולה ויזכה לברכה. בגיל 75 עלה אברם לארץ ישראל, יחד עם אשתו, לוט אחיינו, ועם "הנפש אשר עשו בחרן".

נאד בויקיפדיה