(ש) מה קורה איתך שאל הכרוב (4)

(ש) מה קורה איתך שאל הכרוב (4)
פתרון תשחץ: מה קורה איתך, שאל הכרוב?

בזמן שאתם עוסקים במילוי תשחצי תשבצים ופתרון חידות, ייתכן שנתקלתם בהגדרה מאתגרת במיוחד:

(ש) מה קורה איתך, שאל הכרוב (4)

.הגדרה זו, למרות קוצרה היחסי, עלולה לבלבל את הפותרים במשך שעות ארוכות, בהיעדר הקשר ברור או משחק מילים מוכר. אם אתם נאבקים למצוא את הפתרון, הרשו לנו לחשוף בפניכם סימנים מרומזים שיעזרו לכם להרכיב את החלקים יחד.

ראשית, כדאי לשים לב לשימוש ב"כרוב" בהגדרה. כרוב, מלבד היותו ירק מצליב נפוץ, משמש כאן ככינוי סלנגי לאדם עם אוזניים גדולות או בולטות. באופן זה, ההגדרה רומזת למעשה לביטוי נפוץ בשפה העממית שמבטא התעניינות בהתרחשויות בחייו של אדם.

כדי לפתור חידה זו בהצלחה, עלינו כעת לשקול את המילה שתתאים לארבע אותיות, תתאים לכינוי "כרוב" ותביע את הרעיון של התעניינות במישהו. בשלב זה, ייתכן שכבר צצו כמה אפשרויות אפשריות בראשכם. עם זאת, רק תשובה אחת תעמוד בכל הדרישות.

כדי להגיע לתשובה הסופית, חישבו על מילה בת ארבע אותיות שמתארת מעשה בדיקה או חקירה של משהו מתוך סקרנות או עניין. בשלב זה, רוב הפותרים אמורים להצליח להגיע לפתרון הנכון. אם עדיין אתם מתקשים, נסו לדמיין שיחה בין שני אנשים, שבה אחד מהם משתמש בביטוי "מה איתך" כדרך נימוסית לשאול על שלום מישהו אחר או להתעדכן במה שקורה בחייו.

לאחר שתזהו את המילה בת ארבע האותיות שמתאימה להגדרה, תוכלו למלא בביטחון את הריבועים הריקים בתשבץ. זכרו, פתרון חידות תשחצים הוא לא רק בילוי מהנה, אלא גם דרך מצוינת לאתגר את המוח שלכם ולשפר את כישורי הפתרון שלכם.

אפשרויות: מלאכ.

ביטויים דומים: (ש) מה קורה איתך שאל הכרוב (4) תשבץ, מה זה (ש) מה קורה איתך שאל הכרוב (4) בתשחץ, מה הפירוש של (ש) מה קורה איתך שאל הכרוב (4) בתשחץ.