תורידו את הראשונה מדמות מצויירת של איירון מיידן,זה מספיק (2)

תורידו את הראשונה מדמות מצויירת של איירון מיידן,זה מספיק (2)
ספקו פתרון לתשחץ: הסירו את האות הראשונה מדמות מצוירת של איירון מיידן, ודי בכך (2)

אם אתם שבורים את הראש כדי לפתור את הגדרת התשחץ הזו, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה, נ hướng אתכם לפתרון הנכון ונחקור את הדמות המצוירת האייקונית של איירון מיידן.

הקדמה לאיירון מיידן

איירון מיידן היא להקת האבי מטאל אנגלית שנוסדה ב-1975. הלהקה מוכרת בזכות לחניה האגרסיביים, מילות שירה העוסקות במוות, מלחמה ואנדרלמוסיה, וסמל הלהקה המפורסם, אדי. אדי הופיע על עטיפות אלבומים, חולצות ספורט וסחורה אחרת של איירון מיידן, והפך לדמות נערצת בקרב אוהדי הלהקה ברחבי העולם.

הדמות המצוירת של איירון מיידן

ההגדרה בתשחץ מתייחסת לדמות מצוירת ספציפית של איירון מיידן. דמות זו היא

A

די, המפלצת המפורסמת של הלהקה. אדי הופיע לראשונה על עטיפת אלבום הבכורה של איירון מיידן בשנת 1980, והוא הפך מאז לסמל של הלהקה.

פתרון התשחץ

כדי לפתור את ההגדרה בתשחץ, עלינו להוריד את האות הראשונה מהשם אדי. כאשר עושים זאת, אנו מקבלים את המילה "

דִי

". לפיכך, התשובה להגדרה היא "

דִי

".

מסקנה

במאמר זה, סיפקנו פתרון להגדרת התשחץ "הסר את האות הראשונה מדמות מצוירת של איירון מיידן, ודי בכך (2)". מצאנו שהדמות המצוירת המדוברת היא אדי, וכשהורדנו את האות הראשונה משמו, קיבלנו את התשובה "דִי". אנו מקווים שהמאמר הזה עזר לכם לפתור את התשחץ וללמוד עוד על דמותו האייקונית של איירון מיידן.

אפשרויות: די.

ביטויים דומים: תורידו את הראשונה מדמות מצויירת של איירון מיידן,זה מספיק (2) תשבץ, מה זה תורידו את הראשונה מדמות מצויירת של איירון מיידן,זה מספיק (2) בתשחץ, מה הפירוש של תורידו את הראשונה מדמות מצויירת של איירון מיידן,זה מספיק (2) בתשחץ.