זיהוי קרבנות אסון

זיהוי קרבנות אסון
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: זיהוי קרבנות אסון.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: זק"א.

מידע רנדומלי על הביטוי "זק"א":

קלמן ליבסקינד (נולד ב-1970) הוא עיתונאי חוקר, פובליציסט ואיש תקשורת ישראלי. בעל טור שבועי בעיתון מעריב סופהשבוע ותוכנית אקטואליה יומית בכאן ב'.

ליבסקינד נולד במושב ניר גלים להורים ניצולי שואה מזרם הציונות הדתית. התייתם מאביו צבי בגיל צעיר. למד במסגרות חינוך דתיות לאומיות בקבוצת יבנה ובישיבת אור עציון. הוא התגייס לצה"ל לחטיבת גולני ולאחר זמן קצר עבר לחיל המודיעין. לאחר שחרורו היה פעיל בתנועת התחיה ועבד כחוקר פרטי במשרד חקירות בתל אביב.

ליבסקינד סיים לימודי משפטים.

ליבסקינד נשוי לאילנה, אחות במקצועה, ואב לחמישה. בעבר גרו בגמזו. בשנת 2015 עברו למושב נחושה.

בשנת 1997 הצטרף למקור ראשון והוא שימש כתחקירן שהביא סקופים רבים. בשנת 2002 הזמין אותו עורך מעריב, אמנון דנקנר, ובברכת מייקל כריש, הבעלים של מקור ראשון באותה עת, עבר ליבסקינד ל"מעריב". הוא כותב ב"מעריב השבוע" ובעל טור שבועי במוסף הפוליטי של "מעריב סופהשבוע".

בין השנים 2011–2016 הגיש תוכנית רדיו יומית בגלי ישראל. באוקטובר 2016 הצטרף לתאגיד השידור הציבורי והוא צפוי להגיש תוכנית אקטואליה יומית בכאן ב' לאחר הקמת התאגיד. הוא גם ומשתתף קבוע בתוכנית הפאנליסטים "הפטריוטים" בערוץ 20 בטלוויזיה.

זק"א בויקיפדיה