כלי נגינה שהיה בשימוש בבית המקדש

כלי נגינה שהיה בשימוש בבית המקדש
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כלי נגינה שהיה בשימוש בבית המקדש.
זוהי הגדרה בת 32 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מגרפה.

מידע רנדומלי על הביטוי "מגרפה":

מטאטא הוא כלי ניקוי המורכב מסיבים חזקים, המחוברים אל מקל.

המילה "מַטְאֲטֵא" הינה מילה יחידאית בתנ"ך, ומוזכרת בספר ישעיהו, פרק י"ד, פסוק כ"ג: "וְשַׂמְתִּיהָ לְמוֹרַשׁ קִפֹּד, וְאַגְמֵי-מָיִם; וְטֵאטֵאתִיהָ בְּמַטְאֲטֵא הַשְׁמֵד, נְאֻם ה' צְבָאוֹת".

על פי מילון אבן שושן, מטאטא נקרא גם מכבד, מכיוון שהיה עשוי ממכבדת שהוא ענף התומר הנושא את הפרחים והפירות. מכאן הביטוי: לכבד את הרצפה.

המטאטא עבר שינויים מבניים משמעותיים, מאז הימים בהם הוכן מסיבים טבעיים וקרשים. במקור היו כל המטאטאים עגולים, ואף שלא היו יעילים במיוחד, היה קל להכינם. כיום המטאטא כולל ידית קצרה, שמטרתה שיהיה נגיש יחסית, או ידית ארוכה לניקוי רצפות או אחים. סיבי מטאטא עשויים כיום בעיקר מעשבי דורה. עשבים אלו נמצאו כמתאימים ביותר להכנת מטאטאים – הם קשים, ישרים, עמידים, וגדלים בטבע כשהם קשורים זה לזה. השינוי הגדול ביותר שעברו המטאטאים היה במאה השבע-עשרה, עם המצאת המטאטאים הישרים, אשר בשל רוחבם, נמצאו כיעילים הרבה יותר לניקוי אבק. המטאטאים הישרים הפכו עד מהרה את שאר המטאטאים לחסרי תכלית וכיום כמעט כל המטאטאים מיוצרים באופן זה.

מגרפה בויקיפדיה