קיבוץ בגליל המערבי, נוסד ב-1949 על אדמות כפר ערבי שננטש במלחמת העצמאות, על ידי חברי קיבוץ בית הערבה שפונה באותה מלחמה

קיבוץ בגליל המערבי, נוסד ב-1949 על אדמות כפר ערבי שננטש במלחמת העצמאות, על ידי חברי קיבוץ בית הערבה שפונה באותה מלחמה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קיבוץ בגליל המערבי, נוסד ב-1949 על אדמות כפר ערבי שננטש במלחמת העצמאות, על ידי חברי קיבוץ בית הערבה שפונה באותה מלחמה.
זוהי הגדרה בת 117 אותיות. לחיפוש קל יותר של תשובות לתשחצים במנועים החיפוש תוכלו לחפש באופן הבא: "קיבוץ בגליל המערבי, נוסד ב-1949 על אדמות כפר ערבי שננטש במלחמת העצמאות, על ידי חברי קיבוץ בית הערבה שפונה באותה מלחמה תשחץ" להתמקדות טובה יותר.
אתר זה מספק לכם עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות עבור קיבוץ בגליל המערבי, נוסד ב-1949 על אדמות כפר ערבי שננטש במלחמת העצמאות, על ידי חברי קיבוץ בית הערבה שפונה באותה מלחמה מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
אם לא מצאתם את התשובה שחיפשתם פה, נסו אולי את פותר התשבצים האוטמטי שלנו.

אפשרויות: כברי.

ביטויים דומים: קיבוץ בגליל המערבי, נוסד ב-1949 על אדמות כפר ערבי שננטש במלחמת העצמאות, על ידי חברי קיבוץ בית הערבה שפונה באותה מלחמה תשבץ, מה זה קיבוץ בגליל המערבי, נוסד ב-1949 על אדמות כפר ערבי שננטש במלחמת העצמאות, על ידי חברי קיבוץ בית הערבה שפונה באותה מלחמה בתשחץ, מה הפירוש של קיבוץ בגליל המערבי, נוסד ב-1949 על אדמות כפר ערבי שננטש במלחמת העצמאות, על ידי חברי קיבוץ בית הערבה שפונה באותה מלחמה בתשחץ.