מבקשים משאלה כשמבחינים בשקע קטן שרואים שהוא נמצא באוקיינוס (5,5)

מבקשים משאלה כשמבחינים בשקע קטן שרואים שהוא נמצא באוקיינוס (5,5)

כיצד לפתור את התשחץ המבלבל הזה: "מבקשים משאלה כשמבחינים בשקע קטן שנראה באוקיינוס"?

פיתרון חידות תשחץ יכול להיות אתגר מתגמל. עם זאת, עלולות לצוץ הגדרות מסוימות שמטעות אפילו את פותרי התשחצים המנוסים ביותר. דוגמה אחת היא: "מבקשים משאלה כשמבחינים בשקע קטן שנראה באוקיינוס (5,5)". הפתרון אינו ברור מייד, מה שהופך את ההגדרה הזו לקשה במיוחד.

למרבה המזל, ניתן לפצח גם את ההגדרות הקשות ביותר של התשחצים באמצעות שימוש בשילוב של הגיון, דדוקציה וידע כללי. להלן אסטרטגיות שלב אחר שלב שיעזרו לכם למצוא את התשובה להגדרה זו:

1.

התחילו על ידי פירוק ההגדרה:

"`
מבקשים משאלה כשמבחינים בשקע קטן שנראה באוקיינוס (5,5)
"`
הגדרה זו מכילה שני חלקים: "מבקשים משאלה" ו"שקע קטן שנראה באוקיינוס".

2.

הכירו מושגים קשורים:

מהם דברים שאתה מבקש מהם משאלה? כוכב נופל הוא האפשרות הראשונה שעולה בראש. מהו שקע קטן שנראה באוקיינוס? בור הוא אפשרות הגיונית.

3.

חפשו מושגים משותפים:

האם כוכב נופל ובור חולקים משהו במשותף? כן, שניהם דברים שאתה יכול לראות בשמיים או במים.

4.

שקלו מילים נרדפות או ביטויים מקבילים:

האם יש מילים או ביטויים אחרים שמתארים כוכב נופל או בור? עבור כוכב נופל, אתה יכול להשתמש ב"כוכב לכת". עבור בור, אתה יכול להשתמש ב"באר".

5.

הרכיבו את המילים ותנו להן משמעות:

נסה לשלב את המילים או הביטויים שקיבלת כדי ליצור ביטוי בעל משמעות. האם "כוכב לכת באר" או "בור כוכב לכת" נשמע הגיוני בהקשר של ההגדרה?

אם ביצעתם את השלבים האלה כראוי, יש סיכוי טוב שעליתם על התשובה הנכונה להגדרה "מבקשים משאלה כשמבחינים בשקע קטן שנראה באוקיינוס (5,5)". התשובה הסופית תסופק על ידי משתמש אחר, אך היו בטוחים שהמוח שלכם עשה עבודה נהדרת בדרך למציאת הפתרון. המשך לפתור תשחצים ותשפר בהדרגה את כישורי הפתרון שלך!

אפשרויות: כוכבימנופל.

ביטויים דומים: מבקשים משאלה כשמבחינים בשקע קטן שרואים שהוא נמצא באוקיינוס (5,5) תשבץ, מה זה מבקשים משאלה כשמבחינים בשקע קטן שרואים שהוא נמצא באוקיינוס (5,5) בתשחץ, מה הפירוש של מבקשים משאלה כשמבחינים בשקע קטן שרואים שהוא נמצא באוקיינוס (5,5) בתשחץ.