חזר אותו דבר מהבייגלה שלהם (5)

חזר אותו דבר מהבייגלה שלהם (5)

פתרון תשחץ: חזר אותו דבר מהבייגלה שלהם (5)

אתגר תשחצים יכול להיות מספק ומשעשע, במיוחד כאשר נתקלים בהגדרות מורכבות שמבטיחות שעה של שעשוע מוחי. בין ההגדרות העלולות לבלבל ישנן אלו הסובבות סביב משחקי מילים, דו-משמעות ופירושים נסתרים. אחת ההגדרות המאתגרות הללו שצצה לאחרונה היא:

חזר אותו דבר מהבייגלה שלהם (5)

הגדרה זו משחקת על משמעות כפולה של המילים "בייגלה" ו"אותו דבר". כדי להבין את הפתרון, עלינו לפרק את ההגדרה לרכיביה ולנתח את המשמעויות השונות של כל מילה.

ראשית, נבחן את המילה "בייגלה". במובן המילולי, בייגלה הוא סוג של מאפה בצורת טבעת הנאפה מקמח, מים ושמרים. עם זאת, בייגלה עשוי גם להתייחס למבנה גיאומטרי סגור הדומה לטבעת.

המשמעות הבאה שנבחן היא "אותו דבר". בדרך כלל, "אותו דבר" מתפרש כדבר זהה או דומה למשהו אחר. עם זאת, בהקשר של הגדרת התשחץ הזו, "אותו דבר" עשוי גם להתייחס להשמעה חוזרת של צליל או מילה.

כעת, לאחר שניתחנו את המשמעויות השונות של המילים "בייגלה" ו"אותו דבר", אנו יכולים להתחיל לגבש את הפתרון האפשרי להגדרה. המפתח טמון בהבנת החיבור בין שתי המילים.

רמז שיעזור לכם: כשחושבים על בייגלה במובן הגיאומטרי שלו, איזה מאפיין יסודי חוזר על עצמו בתוכו?

אפשרויות: מכעכמ.

ביטויים דומים: חזר אותו דבר מהבייגלה שלהם (5) תשבץ, מה זה חזר אותו דבר מהבייגלה שלהם (5) בתשחץ, מה הפירוש של חזר אותו דבר מהבייגלה שלהם (5) בתשחץ.