תושבי מודיעין מרביצים מחוץ לבית (5)

תושבי מודיעין מרביצים מחוץ לבית (5)

פתרון תשחץ: תושבי מודיעין מרביצים מחוץ לבית

בפתרון תשחצים רבים אנו נתקלים בהגדרות מאתגרות ומתוחכמות הדורשות חשיבה יצירתית וידע כללי נרחב. אחת ההגדרות הסקרנות שנתקלנו בה לאחרונה היא: "תושבי מודיעין מרביצים מחוץ לבית (5)".

הגדרה זו מעורפלת במכוון, ומפתה את הפותר לפרש אותה כפשוטה ולהתאים לה מילים הקשורות לאלימות או עונשים גופניים. עם זאת, כדי לפתור תשחץ בהצלחה, עלינו לזכור שהגדרות רבות אינן מתכוונות למה שהן אומרות על פני השטח, ונדרש לחשוב מחוץ לקופסה כדי למצוא את התשובה הנכונה.

בעיון מדוקדק יותר בהגדרה, אנו יכולים לזהות כמה רמזים שיעזרו לנו לפתור אותה. ראשית, מוזכרים "תושבי מודיעין". מודיעין היא עיר בישראל, הממוקמת במישור החוף המרכזי. רמז זה מצביע על כך שהתשובה עשויה להיות קשורה לישראל או לאזור בו נמצאת העיר מודיעין.

שנית, המילה "מרביצים" מופיעה בהגדרה. משמעות המילה "מרביצים" יכולה להיות "מכים" או "עורכים מכות", אך בהקשר זה היא עשויה להצביע על פעילות לא אלימה. ייתכן שמדובר במטאפורה או במשמעות נוספת של המילה.

לבסוף, ההגדרה מציינת שהפעולה מתרחשת "מחוץ לבית". רמז זה מעלה את האפשרות שהתשובה קשורה לפעילות פנאי או בילוי הנעשית מחוץ לבית.

בהתחשב ברמזים אלה, אנו יכולים להתחיל לשער פתרונות אפשריים להגדרה. מילה אחת שעולה בדעתנו היא "ריקודים". ריקוד הוא פעילות שניתן לקשר אותה לעיר מודיעין, שכן העיר ידועה בחיי התרבות והפנאי התוססים שלה. ריקודים הם גם פעילות לא אלימה, שעשויים להתפרש כ"מכות" או "הרבצות" באופן מטאפורי. ולבסוף, ריקוד הוא פעילות הנעשית לעתים קרובות מחוץ לבית, במועדוני לילה או באירועי ריקודים ציבוריים.

אפשרויות: מכבימ.

ביטויים דומים: תושבי מודיעין מרביצים מחוץ לבית (5) תשבץ, מה זה תושבי מודיעין מרביצים מחוץ לבית (5) בתשחץ, מה הפירוש של תושבי מודיעין מרביצים מחוץ לבית (5) בתשחץ.