מנגידי בנק ישראל (4,5)

מנגידי בנק ישראל (4,5)
טיפים לפתרון הגדרה בתשחץ: 'מנגידי בנק ישראל'

פותרי תשחצים נלהבים מתמודדים לעתים קרובות עם הגדרות מאתגרות הדורשות ידע נרחב בתחומים שונים, כולל כלכלה. הגדרה אחת כזו שעשויה להטעות היא: 'מנגידי בנק ישראל (4,5)'. במאמר זה, נספק טיפים מועילים לפתרון הגדרה זו, תוך שימוש בשיטות לוגיות ובידע כללי.

התחילו בהפרדת ההגדרה:

הצעד הראשון לפתרון הגדרה בתשחץ הוא לחלק אותה לרכיביה. במקרה זה, יש לנו 'מנגידי' ו'בנק ישראל'. זה מצביע על כך שאנו מחפשים תפקיד הקשור לבנק המרכזי של ישראל.

חשבו על מילים נרדפות ותארים קשורים:

נסו לחשוב על מילים נרדפות ל'מנגידים', כגון 'מנהלים' או 'מושל'. בנוסף, שקלו תארים שמתארים דרגה גבוהה בתוך ארגון, כגון 'בכיר' או 'ראשי'.

צמצמו את החיפוש באמצעות בנק ישראל:

כעת, כשאנו יש בידינו מושג ברור יותר לגבי התפקיד שאנו מחפשים, נצמצם את החיפוש שלנו על ידי התמקדות בבנק ישראל. חקרו את אתר האינטרנט הרשמי של הבנק או מקורות חדשותיים לאחרונה כדי לאתר את שמות המנגידים הנוכחיים והקודמים.

בחנו אותיות משותפות במילים:

כאשר אתם בוחרים מללים אפשריים, חפשו אותיות משותפות בין המילים בהגדרה. במקרה זה, לשתי המילים יש את האות 'נ' משותפת.

שקלו את מספר האותיות:

מספר האותיות בסוגריים בהגדרה (4,5) מצביע על כך שאנו מחפשים שתי מילים. אחת מהן צריכה להיות בת ארבע אותיות והשנייה בחמש אותיות.

התאימו את האותיות והמילים:

לבסוף, התאימו את האותיות והמילים שמצאתם כדי ליצור פתרון הגיוני. שקלו מילים שמתאימות למספר האותיות המופיע בסוגריים ועומדות בכל התנאים שזיהיתם בשלבים הקודמים.

אפשרויות: סטנליפישר.

נצפה לאחרונה ב: תשחץ יומי – התשחץ שלי בתאריך 01/06/2024