השתוקק אך הלך לעולמו (2)

השתוקק אך הלך לעולמו (2)

פתרון תשחצים: תשוקה שכבר חלפה

כאשר אנחנו פותרים תשחצים, אנחנו נתקלים לעתים קרובות בהגדרות מאתגרות וסתומות, שדורשות מאיתנו לחשוב מחוץ לקופסה ולחפש רמזים נסתרים. אחת ההגדרות הללו היא "השתוקק אך הלך לעולמו (2)".

על פני השטח, הגדרה זו נראית פרדוקסלית, שכן כיצד יכול מישהו להשתוקק למשהו לאחר מותו? עם זאת, אם נחפור עמוק יותר, נוכל למצוא את המפתח לפתרון התעלומה הלשונית הזו.

המשמעות המטפורית של "הלך לעולמו"

בשימוש הרווח, המונח "הלך לעולמו" מתייחס למישהו שנפטר, או במילים אחרות, מישהו שאינו עוד בין החיים. אולם, ניתן לפרש את הביטוי הזה גם במובן מטאפורי, כמשהו שנעלם או חדל להתקיים.

בהקשר של הגדרת התשחץ, "הלך לעולמו" לא בהכרח מציין מוות פיזי, אלא משהו שנמוג או נעלם מעולמנו. זה יכול להיות רגש, חלום, תשוקה או כל דבר אחר שהיה פעם חלק מחיינו אך כבר לא קיים.

חיפוש המפתח לפתרון

הבנת המשמעות המטפורית של "הלך לעולמו" מובילה אותנו צעד קרוב יותר לפתרון ההגדרה. כעת אנו צריכים למצוא מילה בעלת שתי אותיות שמתארת תשוקה או רצון עז שחדל להתקיים.

מילה זו צריכה להיות משהו שמוכר לרוב האנשים ולעיתים קרובות מופיע בתשחצים. מילה קצרה כזו המתאימה להגדרה עולה על הדעת, מתחילה באותיות "ר" ו-"א".

פתרון התעלומה

לאחר שקיבצנו את הרמזים הללו, אנו יכולים לפתור את התעלומה הלשונית ולגלות את התשובה ל"השתוקק אך הלך לעולמו (2)".

התשובה היא:

אפשרויות: מת.

ביטויים דומים: השתוקק אך הלך לעולמו (2) תשבץ, מה זה השתוקק אך הלך לעולמו (2) בתשחץ, מה הפירוש של השתוקק אך הלך לעולמו (2) בתשחץ.