השטן הכניס את הראשונה בנועם (4)

השטן הכניס את הראשונה בנועם (4)

פתרון תשחץ: השטן הכניס את הראשונה בנועם (4)

השבוע אנחנו מתמודדים עם הגדרה מאתגרת אך מרתקת בתשבץ: "השטן הכניס את הראשונה בנועם". ההגדרה קצרה וקולעת, אך יש לה מספר פרשנויות אפשריות.

אחת הגישות לפתרון הגדרה זו היא לחפש רמזים בהגדרה עצמה. המילה "השטן" מצביעה על משהו שלילי או רוע. המילה "בנועם" מצביעה על משהו נעים או ערב. ההפכים הללו מרמזים על כך שאנחנו מחפשים מילה שמשלבת ניגודים אלה.

דרך נוספת לפתרון ההגדרה היא לחפש מילים הקשורות לשטן או רוע. לחלופין, ניתן לחפש מילים הקשורות לנועם או עונג. צירוף המילים הללו עשוי להוביל אותנו לתשובה הנכונה.

בהתחשב ברמזים אלה, אנחנו יכולים להתחיל לצמצם את האפשרויות שלנו. מילים הקשורות לשטן כוללות: חטא, גיהינום, שטן, ייסורים. מילים הקשורות לנועם כוללות: עונג, שמחה, אושר, שלווה.

צירוף כל אחת מהמילים הללו לא ייתן לנו תשובה בת ארבע אותיות. עם זאת, אם ניקח את האות הראשונה מכל אחת מהמילים הללו, נקבל את המילה "הגשה". הגשה היא מילה בת ארבע אותיות התואמת את הרמזים בהגדרה.

אפשרויות: סמאל.

ביטויים דומים: השטן הכניס את הראשונה בנועם (4) תשבץ, מה זה השטן הכניס את הראשונה בנועם (4) בתשחץ, מה הפירוש של השטן הכניס את הראשונה בנועם (4) בתשחץ.