אכל די צרכו

אכל די צרכו
פתרון תשבצים: אתגר מרתק או כאב ראש?

תשבצים. אלו מילים קסומות שמביאות לידי רבים תחושות מעורבות: התרגשות, התמדה, סיפוק והרבה, הרבה תסכול. יש כאלה שחיים ונושמים תשבצים, מרגישים בית בים האותיות וההגדרות, ומצליחים לפענח כל רמז במיומנות ובמהירות. אחרים, לעומת זאת, מרגישים חוסר אונים מול משבצות ריקות ומנסים בכל דרך לברוח מ"התענוג" המתקרב.

בין אם אתם חובבי תשבצים מושבעים ובין אם אתם מתקשים להתמודד עם ה"מפלצת" הזאת, אין ספק שפתרון תשבצים הוא פעילות מרתקת ומאתגרת. הוא מצריך חשיבה יצירתית, זיכרון טוב, ידע רחב – ובעיקר, המון סבלנות.

ההגדרות בתשבצים יכולות להיות קלות ופשוטות, כמו "עיר הבירה של צרפת", או מורכבות יותר, כמו "מה שגורם לחזרת לאבד את צבעה". חלק מההגדרות משחקות על משחקי מילים או על דו-משמעות – ודווקא בהן טמון האתגר האמיתי.

לפעמים, הפתרון פשוט "קופץ" לעיניים בתוך שניות, וההרגשה היא כמו לפתור חידה מסובכת ומורכבת. אבל לפעמים, המשבצות נותרים ריקות, והתחושה היא כמו לצאת למסע ללא מפה. במקרים כאלה, חשוב לא להיכנע לתסכול ולנסות להתקדם בהיגיון ובשיטתיות.

בפוסט זה נבחן הגדרה מסוימת, שלא בטח תתגלה כקלה. מה היא? "אכל די צרכו". תשובה נכונה תביא לכם סיפוק לא מוכתר, אבל גם תחזק את הביטחון בכם כשחקני תשבצים.

האם אתם מוכנים ללאתגר? המשיכו לקרוא ולנסו לפתוח את ההיגיון הנסתר מאחורי ההגדרה הזו.

אפשרויות: שבע.

נצפה לאחרונה ב: -תשחץ ישראל היום בתאריך 20/08/2024