ממאמני נבחרת ישראל בכדורגל (3,4)

ממאמני נבחרת ישראל בכדורגל (3,4)
פתרון תשחץ: ממאמני נבחרת ישראל בכדורגל (3,4)

אהלן חובבי התשבצים!

היום ניקח אתכם למסע מרתק בעולם התשבצים, ונתמקד בהגדרה מיוחדת במיוחד:

"ממאמני נבחרת ישראל בכדורגל (3,4)"

.

הגדרה זו, כפי שאתם ודאי יודעים, מצריכה מאתנו שימוש בידע נרחב על עולם כדורגל ישראלי, ועל הדמויות הבולטות שעמדו על הקווים, וביצעו את העבודה הקשה של האימון, וניסו להוביל את נבחרת ישראל להישגים מרשימים.

במשך שנים רבות, נבחרת ישראל בכדורגל חוותה עליות ומורדות, התאפיינה ברגעים יפהפיים לצד רגעים קשים, והסתבכה במשברים שונים. אך לאורך כל השנים, היו לנו מאמנים מוכשרים שפעלו להעניק לנבחרת את מירב הכלים, ולהציג את הפוטנציאל הישראלי.

ההגדרה, המורכבת משני חלקים (3,4), מכילה שמות של מאמנים שונים שתרמו את חלקם להיסטוריה של הכדורגל הישראלי. עליכם לחפש את שם המלא של כל מאמן, תוך שימוש במספר האותיות המצוין בכל חלק של ההגדרה.

לדוגמה, אם היינו צריכים למצוא את שם המלא של מאמן מפורסם אחר, אולי היינו מוצאים את ההגדרה "מאמן מפורסם של מכבי תל אביב (8,7)". במקרה הזה, היינו צריכים לחפש את שם המלא של המאמן המפורסם שפעל שנים רבות במכבי תל אביב, תוך שימוש ב-8 אותיות בחלק הראשון של ההגדרה ו-7 אותיות בחלק השני.

אז, חשבו על כל מאמני נבחרת ישראל בכדורגל לאורך השנים. זכרו את השמות, את התרומה שלהם ואת הקריירה שלהם. מי מהם עומד מאחורי ההגדרה "ממאמני נבחרת ישראל בכדורגל (3,4)"?

האם אתם מוכנים לפתרון התשבץ? כתבו את התשובה שלכם בתגובות, ואנחנו נבדוק אם הצלחתם!

אפשרויות: שלמהשרפ.

נצפה לאחרונה ב: תשחץ יומי – התשחץ שלי בתאריך 22/08/2024