כדורגלן צרפתי בעבר (5,6)

כדורגלן צרפתי בעבר (5,6)
פתרון תשחצים: מאתגר ומספק

היי לכם, חובבי תשחצים! אתם יודעים מה נהדר בפעילות הזו? מלבד ההנאה והאתגר, יש בה משהו יפהפה, כמו לחשוף את הסוד שבתוך חידה סבוכה. לא פעם אנו נתקלים בהגדרות מאתגרות במיוחד, שגורמות לנו לגרד את הראש ולשבור את הראש.

השבוע נתקלת בהגדרה כזו בתשחץ שגיליתי: "

כדורגלן צרפתי בעבר (5,6)

". היא עוררה בי תחושה של התרגשות וחוסר ודאות. למרות שידעתי שמדובר בשחקן צרפתי, השם שלו לא עלה לי מיד. המרחק בזמן והמגוון הרחב של שחקנים צרפתים מפורסמים גרמו למוחי לרדות בחיפוש אחר התשובה הנכונה.

חשיבה אסטרטגית

פתרון תשחצים דורש מאתנו לחשוב אסטרטגית. ראשית, אנו צריכים להבין את ההגדרה ולהבין מהו המושג המרכזי שמאחוריה. במקרה שלנו, מדובר בכדורגלן צרפתי ששיחק בעבר. לכן, עלינו לזכור שחקנים צרפתים ידועים מליגות הכדורגל שפעלו בתקופות עבר.

טיפים לפתרון תשחצים

במיוחד כאשר נתקלים בהגדרות מאתגרות, מומלץ לעקוב אחר מספר טיפים:

חלוקת המילה:

היעזרו במספר המילים שסומן להגדרה. היא עוזרת לקבל רמז לגודל המילה הנכונה. במקרה שלנו, יש שתי מילים, אחת עם 5 אותיות ואחת עם 6. זה עשוי להצביע על שתי מילים שמשתלבות ביחד, או על שתי מילים נפרדות.

חיפוש מידע:

אל תתביישו להיעזר באינטרנט. השתמשו במנועי חיפוש כדי למצוא רשימות של כדורגלנים צרפתים ידועים. זכרו שאתם מחפשים שחקנים ששיחקו בעבר, אז הימנעו משחקנים פעילים בזמן הנוכחי.

ריכוז:

פתרון תשחצים דורש ריכוז גבוה. מצאו מקום שקט ונח בו תוכלו להתמקד במשימה. הימנעו מהסחות דעת כמו טלוויזיה או טלפון.

התמדה:

אל תתייאשו מהר מידי אם אינכם מוצאים את התשובה מיד. המשיכו לחשוב ולחפש רמזים בתוך ההגדרה ובתוך הטבלה של המשחק.

האתגר ממשיך

עד כה, ההגדרה לא הייתה קלה לפתרון. אני ממשיך לחשוב ולהרהר בתשובה הנכונה. אולי אחד מהטיפים שהצגתי יסייע לי למצוא את הפתרון.

מה דעתכם? האם אתם מצליחים לנחש את התשובה? כתבו בתגובות!

אפשרויות: זינדינזידאנ.

נצפה לאחרונה ב: -תשחץ ישראל היום בתאריך 14/09/2024