הנשיא השלישי של מדינת ישראל (3,4)

הנשיא השלישי של מדינת ישראל (3,4)
פתרון תשחץ: תעלומה נשיאותית!

"הנשיא השלישי של מדינת ישראל (3,4)"… האם זו הגדרה שגורמת לכם להרים גבה? לחשוב קצת יותר מדי? או אולי לחפש מיידית את האטלס או אנציקלופדיית ההיסטוריה הישראלית?

כולנו מכירים את התחושה: אנחנו יושבים עם התשחץ, עט ביד, ומנסים לפענח את הרמזים, את המספרים הסתומים, ואת המשחק המרתק של מילים ותשובה. לפעמים זה קל, כמו ילד קטן שמלמד את עצמו ללכת. לפעמים זה קשה כמו עלייה תלולה בהר, הדורשת מאמץ ומחשבה.

ובדיוק כמו בהר, לפעמים נופלים. לא מצליחים לראות את הפסגה, את התשובה הנכונה, המסתתרת שם בקצה העין. והרמזים, אלו ה"קלידים" לפתרון, נראים כמו אותיות אקראיות, סתומות וקשות לפענוח.

בפעם הבאה שאתם מתמודדים עם תשחץ, ניסו להגיע לתשובה ולשבור את הראש, זוכרו את התחושה הזאת. תחושה של תסכול וחוסר אונים, אך גם של התמדה, רצון להצליח ולפתור את הבעיה, לפענח את התעלומה.

ההיסטוריה שזורה ברמזים. כל אדם, כל תאריך, כל אירוע הם חלק ממכלול עצום, קסום ומרתק, שאם נתעמק בו, נדע לפענח את התשחץ של החיים עצמם.

אז נכון, לפעמים צריך עזרה קטנה, רמז קטן שיפתח את הדלת לאותה תשובה שמחכה לנו שם. ואולי, תוך כדי חיפוש התשובה, נגלה משהו חדש, נלמד משהו, נהנה מהמסע עצמו.

והיום, אנחנו מזמינים אתכם להשתתף במסע הזה. ההיגדרה שלנו היא: "הנשיא השלישי של מדינת ישראל (3,4)". מה התשובה?

שתפו אותנו בתשובות שלכם!

אפשרויות: זלמנשזר.

נצפה לאחרונה ב: -תשחץ ישראל היום בתאריך 26/09/2024