עסקה בלשון הדיבור

עסקה בלשון הדיבור
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עסקה בלשון הדיבור.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דיל.

מידע רנדומלי על הביטוי "דיל":

פילדמרשל סר ג'ון גריר דיל, (באנגלית: John Greer Dill;‏ 25 בדצמבר 1881 – 4 בנובמבר 1944) איש צבא בריטי ששימש בעמדות פיקוד במלחמת העולם הראשונה ובמלחמת העולם השנייה והיה בעל תפקיד חשוב במסגרת היחסים שבין בריטניה ובין ארצות הברית במהלך מלחמת העולם השנייה. בין המלחמות שימש דיל כמפקדה של הדיוויזיה הבריטית שנשלחה אל ארץ ישראל בשנת 1937 על מנת לדכא את המרד הערבי.

דיל נולד בלורגן במחוז ארמה באירלנד. אביו היה בנקאי מקומי. דיל חפץ בקריירה צבאית מגיל צעיר, ולמד במכללה הצבאית המלכותית בסנדהרסט (אנ'). ב-1901 התגייס לצבא הבריטי, ושירת במלחמת הבורים בדרום אפריקה.

בשנת 1911 עלה לדרגת קפטיין, והפך למפקד גדוד עם פרוץ מלחמת העולם הראשונה. עד לסיום המלחמה עלה לדרגת בריגדיר גנרל, ונפצע בקרב שמונה פעמים.

לאחר המלחמה רכש דיל שם לעצמו כמדריך צבאי מוכשר. הוא הוצב בהודו בשנת 1929 ובשנת 1930 קודם לדרגת מייג'ור ג'נרל, ושב ללמד באקדמיה הצבאית, וכן שימש בתפקידים שונים במשרד המלחמה.

בשנת 1936 נשלח דיל בראש דיביזייה מיוחדת לארץ ישראל למטרת דיכוי המרד הערבי הגדול. בשנת 1937 הוחלף על ידי הגנרל ארצ'יבלד ויוול.

דיל בויקיפדיה