בעל כוח רב, חזק

בעל כוח רב, חזק
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בעל כוח רב, חזק.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חסון.

מידע רנדומלי על הביטוי "חסון":

איילה חסון-נשר (נולדה ב-28 בספטמבר 1961), היא עיתונאית ישראלית. במשך שנים רבות עבדה ברשות השידור, ובשלהי 2015 עברה לחדשות 10 ומגישה מאז את מגזין סוף השבוע "שישי".

חסון היא הרביעית מחמשת ילדיהם של רינה וסלומון חיון. בראשית דרכה שימשה ככתבת לענייני פלילים, ולאחר מכן מונתה לכתבת הפוליטית של הערוץ הראשון של הטלוויזיה הישראלית. בתחילת עשור השני של המאה ה-21, שימשה ככתבת המדינית של הערוץ, כמגישת התוכנית "יומן", ובמקביל הגישה בימי חמישי את התוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב' של קול ישראל, אך בשלהי 2015 עברה לחדשות 10 והיא מגישה מאז את מגזין סוף השבוע "שישי".

חסון נודעה במספר כתבות מפורסמות ובעלות השפעה. כך, לדוגמה, כתבה של חסון בתחילת שנת 1997 טענה שמינוי רוני בר-און ליועץ המשפטי לממשלה היה חלק מעסקה עם מפלגת ש"ס, הביאה להתפוצצות פרשת בר-און חברון. בנוסף, חסון חשפה בשנת 2004 קלטות בהן נשמע ח"כ יוסף פריצקי משנת 2002, כשהוא מנסה לתפור, לכאורה, תיק לח"כ אברהם פורז, חברו במפלגת שינוי; המשטרה פתחה בחקירה, אולם התיק נסגר ללא המלצות להעמיד לדין מי מן המעורבים.

לקראת מערכת הבחירות של 2006 הגישה חסון לצדו של בן כספית את התוכנית "ישראל בוחרת" בערוץ הראשון, זאת בנוסף לעבודתה ככתבת. השניים החלו ב-2008 להגיש את התוכנית השבועית "יומן".

חסון בויקיפדיה