חקיין ושחקן ישראלי

חקיין ושחקן ישראלי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חקיין ושחקן ישראלי.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טוביה צפיר.

מידע רנדומלי על הביטוי "טוביה צפיר":

חדווה ושלומיק היא סדרת טלוויזיה ששודרה בטלוויזיה הישראלית, באביב 1971. בסדרה, שהייתה אחת הסדרות העלילתיות הראשונות שהופקו בישראל, שנים עשר פרקים.

הסדרה מבוססת על ספרו של אהרון מגד "חדווה ואני", והיא עוסקת בזוג העוזב את הקיבוץ לעיר הגדולה. שיחקו בה מנחם זילברמן, יעל אביב, הלית ישורון, יוסי גרבר, ליא קניג, אברהם בן יוסף, שלמה בר שביט, טוביה צפיר, יהודה אפרוני, שושיק שני, ששי קשת, אברהם הפנר ואחרים.

את תסריט הסדרה כתבה ארנה ספקטור, שעיבדה אותו יחד עם יהונתן גפן. במאי הסדרה היה שמואל אימברמן. מירי אלוני הופקדה על ביצוע שירי הנושא של הסדרה – "הבלדה על חדווה ושלומיק" ו"להיות לבד", שכתב יהונתן גפן והלחין יאיר רוזנבלום.

כשיצאה ב-1971 הותקפה הסדרה על רמתה הנמוכה וה"לא חינוכית" .

הסדרה שודרה מספר פעמים על ידי הערוץ הראשון בשידור חוזר. במרץ 2005 יצאה לאור קופסת DVD עם פרקי הסדרה, המארז הראשון של סדרת דרמה ישראלית. פסקול הסדרה יצא על גבי תקליט. בשנת 2017, עם סיום שידורי הטלוויזיה הישראלית, חידשו בערוץ הראשון את שיר הנושא של הסדרה, בביצועה של מרינה מקסימיליאן בלומין. השיר בביצועה (ובליווי קטעי וידיאו משידורי הערוץ לאורך השנים) היה גם השיר האחרון (למעט ביצוע שירת התקווה של עובדי הרשות) אשר שודר במסגרת הטלוויזיה הישראלית.

טוביה צפיר בויקיפדיה