מתאבן מהמבטח האיטלקי

מתאבן מהמבטח האיטלקי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מתאבן מהמבטח האיטלקי.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פוקאצ'ה, פרושוטו.

מידע רנדומלי על הביטוי "פוקאצ'ה":

ארז קומרובסקי (נולד ב-5 באוגוסט 1962) הוא שף, אופה, מחבר ספרי בישול ומנחה סדנאות בישול ואפייה ישראלי. התפרסם כשהקים את רשת בתי הקפה והמאפיות "לחם ארז" והיה מבעליה. כיום הוא מפעיל בית ספר לבישול גלילי בביתו שבישוב מתת, בו עבר להתגורר ב-2006.

קומרובסקי נולד בתל אביב, למד בישול בפריז, ביפן ובסן פרנסיסקו. לאחר שובו לישראל ניהל חברת קייטרינג, "הסטודיו לבישול של ארז". בין 1989 ל-1994 שב לחיות בסן פרנסיסקו (בסך-הכול שהה בה חמש שנים). ב-1996 הקים את "לחם ארז" כמאפייה בהרצליה, עם שותף. ב-2007 מכר את מניותיו ב"לחם ארז", ומאז אין לו עמה שום קשר (הזכיון נמצא בבעלותו של בעלי רשת "קפה קפה", איש העסקים רונן נמני). נכון לשנת 2016, לרשת 12 סניפים.

קומרובסקי יזם ב-2002 מבצע עם האגודה לזכויות האזרח, שבו מכר לחמניות בצורת יד, אשר הרווח ממכירתן עבר לאגודה תחת הסיסמה: "נותנים יד לזכויות האדם". קומרובסקי היה מעורב גם בעתירה לבג"ץ, יחד עם עמותת הרוב הציוני, בנושא חוק החמץ, האוסר על מכירת דברי חמץ ביישובים בעלי רוב יהודי במהלך חג הפסח. בספריו, כתבותיו ובראיונות עמו הוא מביע תמיכה גם במטבח אורגני ומקומי, ורבים מן המאכלים הנמכרים ב"לחם ארז" הם אורגניים.

פוקאצ'ה בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "פרושוטו":

דף קטגוריה זה כולל את 7 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 7 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 46 הדפים הבאים, מתוך 46 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

פרושוטו בויקיפדיה