מוזיקאי וגיטריסט מקסיקני

מוזיקאי וגיטריסט מקסיקני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מוזיקאי וגיטריסט מקסיקני.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: סנטנה, קרלוס סנטנה.

מידע רנדומלי על הביטוי "סנטנה":

ג'ון מקלפלין (באנגלית: John McLaughlin; נולד ב-4 בינואר 1942), הידוע בכינויו "מהווישנו", הוא גיטריסט ומלחין פיוז'ן אנגלי. הוא היה חלק מ"ההרכב החשמלי" של מיילס דיוויס בשנות ה-60 המאוחרות, ושיתף פעולה עם נגנים מפורסמים אחרים כמו צ'יק קוריאה, פאקו דה לוסיה וטוני ויליאמס.

בשנת 1969 הקליט מקלפלין את אלבום הסולו "Extrapolation" (עם טוני אוקסלי וג'ון סורמן). הוא עבר לארצות הברית על מנת לחבור להרכבו של המתופף טוני ויליאמס, "Lifetime". לאחר מכן הוא ניגן עם מיילס דיוויס באלבומיו הקלאסים "In A Silent Way" ,"Bitches Brew" (שכלל קטע שנקרא על שמו), "Big Fun" ו-"A Tribute to Jack Johnson". הוא חזר לנגן עם הרכבו של דיוויס בהופעה אחת מוקלטת, שחלקה יצא באלבום "Live/Evil". מקלפלין ליווה אמנים נוספים כמו מירוסלב ויטוס, לארי קוריאל, ווין שורטר וקרלה בליי.

בשנת 1970, הקים מקלפלין את להקת הפיוז'ן "Mahavishnu Orchestra". בלהקה נכללו ג'י גודמן – כינור, יאן המר – קלידים, ריק לריד – גיטרה בס ובילי קובהם – תופים. הלהקה הפתיעה את העולם עם נגינתה הווירטואוזית והשילוב בין ג'אז חשמלי, רוק ונגיעות ממוזיקה מזרחית וממוזיקה הודית.

סנטנה בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "קרלוס סנטנה":

מנה (Maná) היא להקת רוק מקסיקנית, בין הלהקות הפופולריות ביותר באמריקה הלטינית.

הלהקה הוקמה בסוף שנות ה-70 של המאה ה-20, והחלה להופיע ברחובות ובברים של גוודלחרה במקסיקו. בשנת 1980, החלה הלהקה להופיע תחת השם "Sombrero Verde" ("כובע ירוק"), ביצעה גרסאות כיסוי לשירים באנגלית וכן עסקה בכתיבת שירים חדשים בספרדית. לאחר שנה, הלהקה חתמה על חוזה ההקלטות הראשון שלה והקליטה את אלבומה הראשון "Sombrero Verde". ב-1983 יצא האלבום השני "A Ritmo de Rock". שני האלבומים לא הצליחו.

הלהקה שינתה את שמה ל"מנה" (המן התנ"כי בספרדית) ב-1987 והוציאה עוד שני אלבומים ומספר להיטים לפני פריצתה הגדולה במדינות דרום אמריקה עם האלבום "?Dónde Jugarán los Niños¿" (איפה ישחקו הילדים?) בשנת 1992, ואלבום הופעה חיה שיצא אחריו.

שני אלבומים נוספים, "Cuando Los Ángeles Lloran" (כשהמלאכים בוכים), ו-"Sueños Líquidos" (חלומות נוזליים) הביאו להכרה ולהצלחה מסחרית במדינות רבות, כולל ספרד וארצות הברית. בשנת 1999 הקליטה הלהקה הופעת "אנפלאגד" עבור MTV וב -2000 התארחה באלבומו של קרלוס סנטנה "Supernatural". בשלב זה כבר נחשבה הלהקה למצליחה ביותר בסוגה – רוק ספרדי, והמשיכה להוציא אלבומים נוספים תוך כדי שיתופי פעולה ושינויי הרכב הנגנים בלהקה.

קרלוס סנטנה בויקיפדיה